A z   é n   m o s l é k o m . . .

  A web 2.0 (béta) internet tartalma és minősége leginkább a 100 Ft-os boltok kínálatához hasonlít. A rendezett káoszban vannak jópofa dolgok és ötletek a sok ócska gagyi mellett. Ezt az entrópiát kívánom növelni én is, saját szórakozásomra.

F r i s s t o p i k o k

C í m k e l i s t a

A r c h í v u m

T r i b u t e & S E O


július
23

Jópofa Yeti Sports klón avagy bárcsak az index.hu is így sikerült volna 11:18

Leszarom, hogy megújult az index főoldala - jó béna lett; igaz, hogy a kevés néha több, de ez már túl kevés, ezentúl csak rss-en keresztül vagyok hajlandó olvasni, ott legalább jó a design - én egyébként valami ilyesmit vártam (hírek lazán 1024-ben, többi szir-szar mehet a külső sávba vagy az aljára).
Hol is tartottam?.... Ja igen :). Annak idején én is órákat játszottam a vérprimitív baseballos (délisarki?) Yetivel. Nyilván nem a játék összetettsége fogott meg, hanem a jó hangulata és kellemes grafikája.
 
 

Az én legjobb eredményem (kb. 10 percnyi game után):
1 komment smidgen Címkék: flash játék

A bejegyzés trackback címe:

https://moslek.blog.hu/api/trackback/id/tr61122586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vizi007 2007.08.23. 14:15:48

Az én legjobb eredményem kb 2 percnyi game után 1398.5m
süti beállítások módosítása